θρησκεία ομοφοβία

Θρησκεία εστί σκοταδισμός και ομοφοβία

Τετάρτη 13 Αυγούστου 201422:56Voltsek

Τον Απρίλιο είχα γράψει αυτό το post για έναν γνωστό μου, 23 χρονών, ο οποίος αν και πολύ καλό παιδί και θρήσκος ήταν τρομερά ομοφοβικός! Μου είχε κάνει εντύπωση τότε αυτή η αντίθεση στον χαρακτήρα του. Πριν λίγες μέρες είχε την ευκαιρία να μου κάνει κήρυγμα πάλι. Για άλλη μία φορά μου πρότεινε να βγάλω το σκουλαρίκι που έχω στο αυτί επειδή σύμφωνα με τους γέροντες(;) και τον γνωστό Παΐσιο, είναι αμαρτία, είναι σαν να με έχει αιχμαλωτίσει ο διάβολος! Επίσης, θα φαίνομαι πιο σοβαρός (επειδή ως γνωστόν η σοβαρότητα ενός ανθρώπου φαίνεται από το αν φοράει σκουλαρίκι).

Του εξήγησα ότι απέχω από τα θρησκευτικά μου καθήκοντα καθώς θεωρώ το σύστημα σάπιο. Όταν του μίλησα για τους ιερείς που λατρεύουν το χρήμα και την εξουσία, μου απάντησε ότι αυτούς θα τους κρίνει ο Θεός. Αμέσως μετά όμως μου μίλησε για "τον κόσμο που έχει γεμίσει πουστάρες και ότι θα καούν στην κόλαση". Γνήσια αισθήματα ενός καλού χριστιανού... μίσος, κακία και καταδίκη στο πυρ το εξώτερον. Του είπα ότι κατά τη γνώμη μου σημασία έχει να είναι κάποιος καλός άνθρωπος. Διαφώνησε όμως, επειδή όπως μου είπε, δεν έχει σημασία πόσο καλός είσαι, εφόσον το να είσαι πούστης, είναι μεγάλη αμαρτία. Καθώς τον Θεό δεν τον νοιάζει αν έβλαψες ή βοήθησες άλλους ανθρώπους αλλά μόνο αν τον παίρνεις ή όχι!

Από τη μία ήθελα να βάλω τα γέλια με αυτές τις γελοίες, σκοταδιστικές, απαρχαιωμένες απόψεις που άκουγα εν έτει 2014! Από την άλλη όμως γινόμουν έξαλλος από την υποκρισία των δήθεν καλών χριστιανών που χρησιμοποιούν τη θρησκεία για να καλύψουν το ρατσισμό και την κακία τους. Αργότερα μου είπε και η μάνα του τα ίδια, η οποία είναι και ο λόγος που ο γιος της έχει αυτές τις αντιλήψεις. Όπως μου είπε ο ίδιος, η μητέρα του ήταν πολύ της εκκλησίας από μικρή και αργότερα έπαιρνε τον ίδιο και τα αδέρφια του και τους πήγαινε κάθε Κυριακή στην εκκλησία και όλα τα σχετικά. Οπότε ήταν λογικό να υιοθετήσουν αυτές τις απόψεις. Μάλιστα, πολύ άνετα δήλωσε ότι αν ο γιος της έβαζε σκουλαρίκι, θα τον πετούσε έξω από το σπίτι!

Ανακεφαλαίωση:
- Δεν έχει σημασία ποιος είσαι ή τι κάνεις στη ζωή σου, αν είσαι άνδρας και φοράς σκουλαρίκι είσαι αμαρτωλός άρα δεν αξίζεις σαν άνθρωπος.
- Ο Θεός θα κρίνει τους αμαρτωλούς αλλά ο καθένας μπορεί να κρίνει και να βρίζει τους ομοφυλόφιλους, να τους θεωρεί κατώτερους και να εκφράζει την αποστροφή του.
- Οι "καλοί Χριστιανοί" θεωρούν υποχρέωση τους να βάλουν τους αμαρτωλούς στον ίσιο δρόμο.
- Είναι αμαρτία να φοράει ένας άνδρας σκουλαρίκι αλλά είναι τελείως χριστιανικό να λέει μία μάνα ότι θα πετούσε τον γιο της έξω από το σπίτι γι αυτό το λόγο.
Τέλος,
- Για μια ακόμη φορά φαίνεται πόσο πίσω μας πάει η θρησκεία σαν κοινωνία. Κολλημένη σε παλαιολιθικές απόψεις, αντίθετη στο διαφορετικό και στο καινούργιο, κάνει πλύση εγκεφάλου στους πιστούς μετατρεποντάς τους σε άβουλα όντα, που δέχονται σαν αλήθεια αυτό που τους σερβίρεται, όσο παράλογο και αν είναι αυτό. Ρατσισμός και ομοφοβία σερβιρισμένα ως χριστιανικά προστάγματα. Ευτυχώς όμως την εξέλιξη και την πρόοδο δεν μπορεί να την σταματήσει κανείς!

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. Πραγματικά είναι για λύπηση τέτοια άτομα.. τα καθαρματα που τους μεγαλώσαν έτσι φταίνε.! Τι να πεις απλα μην ασχολείσαι κ μην χαλιέσαι με τέτοιου είδους άτομα δν αξίζει ειναι καμένα χαρτιά.. εμείς γνωρίζουμε τι είναι καλό κ σωστό κ αυτό εχει σημασία να κοιτάξουμε τι ζωή μας κ ας ζουν αυτοι στον κοσμο τους.. ας τους μια μερα μπορει κ να καταλαβουν..! thejimis34

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας