γκόμενος γνωριμία

Νέο boyfriend!

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 201318:46Voltsek

Πριν μερικές μέρες ήμουν πολύ χάλια ψυχολογικά, σχεδόν σε σημείο κατάθλιψης. Όλα μου φαίνονταν μαύρα. Οι λόγοι πολλοί: οικονομικές δυσκολίες, κάποιοι φίλοι οι οποίοι εξαφανίστηκαν, η μοναξιά που ένιωθα... όλα συντέλεσαν στην κακή μου διάθεση. Ειδικά στο γκομενικό κομμάτι, αποφάσισα να σταματήσω πια να ψάχνομαι και να το πάρω απόφαση ότι θα είμαι πάντα μόνος. Έσβησα μέχρι και το προφίλ στο romeo, το οποίο το είχα πάρα πολύ καιρό.

Λίγες μέρες μετά, μία ομάδα στην οποία συμμετέχω εθελοντικά, είχε την κοπή της πίτας σε μία καφετέρια. Αρκετά από τα μέλη της είναι ομοφυλόφιλοι μιας και το αντικείμενο της ομάδας σχετίζεται άμεσα με την gay κοινότητα. Εκεί λοιπόν γνώρισα αρκετά άτομα, συμπεριλαμβανομένου και του Σ. ένα γλυκό παιδί 20χρ. Μιας και οι δυο μας δεν γνωρίζαμε καλά τους υπόλοιπους, πιάσαμε την κουβέντα και συνεχίσαμε μέχρι που φύγαμε. Μετά αποφασίσαμε να πάμε όλοι μαζί κάπου για φαγητό. Κι εκεί, καθίσαμε δίπλα δίπλα και συνεχίσαμε να μιλάμε για διάφορα θέματα. Η συμπάθεια μεταξύ μας ήταν αμοιβαία και άρχισα να σκέφτομαι μήπως αυτό ήταν η αρχή για κάτι περισσότερο, αλλά αυτή τη φορά δεν θα βιαζόμουν. Μετά πήγαμε και για ποτό αλλά εκείνος δεν ήρθε, προς δική μου απογοήτευση. Όταν γύρισα στο σπίτι, κατά τις 4 τα χαράματα, είδα ότι ήδη μου είχε κάνει αίτημα φιλίας στο fb. Τον δέχτηκα ασφαλώς κι εκεί που ετοιμαζόμουν να κοιμηθώ, μου μίλησε. Μετά συνεχίσαμε στο skype, on camera και φτάσαμε να μιλάμε μέχρι τις 9:30 το πρωί!

Το επόμενο βράδυ, δώσαμε ραντεβού στην νέα παραλία. Περπατούσαμε δίπλα στη θάλασσα και μιλούσαμε... Καθίσαμε σε ένα ωραίο σημείο και σιγά σιγά ο ένας πλησίαζε τον άλλον... το κρύο ήταν τσουχτερό εκείνη τη νύχτα οπότε αγκαλιαστήκαμε για να ζεσταθούμε. Σκεφτόμουν να τον φιλήσω αλλά δεν ήμουν σίγουρος, φοβόμουν μήπως δεν ήθελε. Όπως λένε, όποιος καεί με τον χυλό, φυσάει και το γιαούρτι! Τελικά όμως με τα πολλά, φιληθήκαμε κι από εκείνη τη στιγμή ξεκίνησαν όλα. Ήταν ωραία όμως κάποια στιγμή έπρεπε να φύγουμε επειδή θα πεθαίναμε από το κρύο.

Την επόμενη μέρα πέρασε από το σπίτι μου μιας και ήταν στη γειτονιά. Εκεί πια πιο χαλαρά, μπορούσαμε να εκφραστούμε πιο άνετα. Ξαπλώσαμε μαζί και μοιραστήκαμε μερικές πολύ τρυφερές στιγμές... (δεν εννοώ σεξ!)

Τέταρτη μέρα στη σειρά, με καλεί να πάω το βράδυ στο σπίτι του για ταινία και να μείνω εκεί. Πέρασα υπέροχα. Έζησα στιγμές που τις έβλεπα στις ταινίες και ζήλευα. Μαγειρέψαμε και φάγαμε μαζί, κάναμε χαβαλέ, μετά είδαμε μία ταινία και προς το ξημέρωμα κοιμηθήκαμε αγκαλιά... Μείναμε μαζί και όλη την υπόλοιπη μέρα, όπου πάλι μαγειρέψαμε και φάγαμε, ήπιαμε καφεδάκι και μου έδειχνε φωτογραφίες δικές τους και της οικογένειας του. Κλείσαμε ένα ολόκληρο 24ωρο μαζί. Ούτε μία εβδομάδα γνωριμίας και έχουμε κάνει αρκετά πράγματα μαζί. Από την αρχή υπήρχε οικειότητα μεταξύ μας. Μου αρέσει που δεν υποδύεται κάτι διαφορετικό για να με εντυπωσιάσει, είναι γνήσιος. Προς το παρόν όλα πάνε πολύ καλά και μακάρι να συνεχίσουν έτσι. Επιτέλους, έχω αυτό που έψαχνα και έχω χαλαρώσει. Τελικά ισχύει ότι όλα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις.

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας