οικογένεια προσωπικά

Θα γίνω "μπαμπάς"

Πέμπτη 4 Αυγούστου 201116:49Voltsek

ΟΚ, ο τίτλος είναι παραπλανητικός. Στην πραγματικότητα θα γίνω θείος. Η κατά 5 χρόνια μεγαλύτερη αδερφή μου, είναι έγκυος και ήδη έχει μπει στον πέμπτο μήνα. Πρόσφατα μάθαμε και το φύλο. Είναι κορίτσι. Η αλήθεια είναι ότι ήθελα να είναι αγόρι καθώς με το γυναικείο φύλο πάντα βρισκόμουν σε μία απόσταση. Ποτέ δεν είχα πολύ στενή σχέση με κοπέλες. Αλλά φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα αγαπάω την ανηψιά μου.

Είναι πολύ σημαντικό για όλους μας αυτό το γεγονός καθώς είναι το πρώτο μέλος της επόμενης γενιάς της οικογενειάς μου. Περιμέναμε πολύ καιρό αυτή τη στιγμή. Αλλά για μένα προσωπικά είναι σημαντικό για έναν ακόμη λόγο. Τα παιδιά της αδερφής μου και του αδερφού μου ίσως να είναι η πλησιέστερη εμπειρία της πατρότητας που θα έχω στη ζωή μου. Γι αυτό και ο τίτλος του post.

Στην παρούσα φάση, οι gay δεν μπορούν να υιοθετήσουν. Η μόνη λύση είναι ο λευκός γάμος, κάτι που για μένα δεν αποτελεί επιλογή. Θέλω παιδιά αλλά όχι τόσο πολύ ώστε να θυσιάσω τη ζωή μου. Γι αυτό θέλω να γίνω κάτι σαν συμπληρωματικός, ή πνευματικός αν θέλετε, πατέρας των ανιψιών μου. Να είμαι εκεί για να τους καθοδηγώ, να τους συμβουλεύω και να τους βοηθάω, όποτε με χρειάζονται. Προς το παρόν βέβαια είναι πολύ νωρίς να σκέφτομαι για παιδιά, καθώς κι εγώ ο ίδιος αισθάνομαι ότι δεν έχω την ωριμότητα που απαιτείται. Το σίγουρο είναι ότι θα προσπαθήσω να γίνω ο καλύτερος θείος.

Ισως σε ενδιαφερουν

5 σχόλια

  1. Αντε με το καλό χαζοθειομπαμπά. λολολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ voltsek, σού εύχομαι να γίνεις ο πιο cool θείος πού θα έχουν τα ανίψια σου ever.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άντε με το καλό και μπαμπάς
    :)
    πιστεύω πάντως πως θα γίνεις φοβερός θείος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις ευχές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας