ομοφυλοφιλία φόβος

Παράλογος φόβος

Παρασκευή 8 Απριλίου 201101:07Voltsek

Σε αυτό το post θα ήθελα να αναφερθώ σε μία κατηγορία ανθρώπων που συναντώ στο internet και η αλήθεια είναι ότι με έχουν κουράσει λίγο. Είναι όλοι αυτοί που ενώ ψάχνονται να γνωρίσουν άτομα, τρέμουν και τη σκιά τους. Δεν βάζουν πολλές πληροφορίες στο προφίλ τους, ούτε φυσικά φωτογραφίες κι αν τη ζητήσεις θα σου πουν το κλασσικό "Έχω στο msn". Αλλά ακόμα κι εκεί μερικοί δεν βάζουν φώτο ή θα βάλουν για 1/5 του δευτερολέπτου ίσα ίσα για να τους δεις. Στο facebook, έχουν δύο προφίλ, το "straight" και το "gay" τα οποία διαχειρίζονται αναλόγως. Κι αν έχουν μόνο ένα, φυσικά δεν κάνουν add κάποιον που μπορεί να τους "προδώσει". Κι όταν η κουβέντα έρχεται στα gay bar, η απάντηση πάλι είναι η ίδια: "Δεν πάω, μπορεί να με δει κάποιος γνωστός".

Καταλαβαίνω γιατί κάποιοι προσέχουν. Αλλά μέτα από τόσες φορές που έχω ακούσει αυτές τις δικαιολογίες, τις έχω βαρεθεί. Ειδικά όταν λέγονται από άτομα 27 ή 30 ή 35 ετών. Το να μην θέλεις να μαθευτεί ότι είσαι ομοφυλόφιλος είναι κατανοητό, δεν δικαιολογεί όμως αυτό τον παραλογισμό. Λες και όλοι ασχολούνται με το τι κάνουν, λες και η σεξουαλική τους ταυτότητα είναι ένα μυστικό που όλος ο κόσμος καίγεται να ανακαλύψει. Θέλουμε να υπάρχει ισότητα μεταξύ των διάφορων κοινωνικών ομάδων όμως πρέπει κι από τη μεριά μας να κάνουμε ένα βήμα μπροστά. Αν εσύ πρώτα νιώθεις ένοχος γι αυτό που κάνεις, έτσι θα σε αντιμετωπίζουν και οι γύρω σου. Δεν χρειάζεται να φοβόμαστε συνεχώς, για οτιδήποτε κάνουμε.

Ισως σε ενδιαφερουν

4 σχόλια

  1. Καλημέρα!!!
    Ε αυτό εξαρτάται από το άτομο βρε, εντάξει μερικοί είναι λίγο υπερβολικοί.. χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο εικονικός κόσμος των κοινωνικών δικτύων δυστυχώς δεν έφερε την πολυπόθητη απενοχοποίηση/ελευθερία. Δεν θα μπορούσε άλλοστε γιατί δεν είναι παρά μια αντανάκλαση του πραγματικού κόσμου. Συνεπώς όση ενοχή/φόβος υπάρχει τον πραγματικό άλλο τόσο υπάρχει και στον εικονικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να μπορούσαμε να ζήσουμε εντελώς ελεύθεροι, χωρίς κοινωνικές εξαρτήσεις, δόγματα και κανόνες. Εγώ νιώθω πραγματικά γιατί κάποιοι φυλάγονται ακόμα και μέχρι υπερβολής. Τελειώνω τώρα το διδακτορικό μου στις πολιτικές επιστήμες και σχεδιάζω να ξεκινήσω διπλωματική καριέρα. Δούλεψα πολύ σκληρά για να πετύχω το καλύτερο δυνατό. Ξέρω ότι αν μαθευτεί ότι είμαι gay η μεγάλη καριέρα θα χαθεί. Είμαι σε μια σχέση, αγαπώ τον φίλο μου πολύ και περνάμε πολύ ωραία μαζί, τον έχω γνωρίσει στους δικούς μου, αλλά δεν μπορώ να αισθάνομαι την ανάγκη να προφυλάξω ό,τι έχω πετύχει μέχρι τώρα. Ίσως να είμαι υπερβολικός κάποιες φορές. Δεν δίνω πληροφορίες για μένα, ούτε φωτογραφίες βάζω. Δεν τρομάζω με αυτό που είμαι, τρομάζω με τους άλλους που ίσως με χτυπήσουν επαγγελματικά. Μπορεί αυτό να είναι υπερβολικό, δεν μπορείτε όμως να το συγχωρέσετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hfaistiwnas: Λίγο εώς πολύ. Πρέπει να μάθουν να χαλαρώνουν λίγο.

    Το Λαγωνικό: Σωστή η αποψή σου.

    Ανώνυμος: Έχεις δίκιο να θέλεις να προσέχεις. Όλοι μας το κάνουμε. Είναι κρίμα όμως να ζεις έτσι. Πιστεψέ με, αξίζει να αφεθείς λίγο. Μπορεί να ρισκάρεις αλλά αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας