γκόμενος ζωή

Όλα θετικά

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 201103:33Voltsek

Καθώς πλησίαζε η νέα χρονιά, σκεφτόμουν ότι πρέπει να αλλάξω ριζικά την ζωή μου. Η καθημερινότητα μου ήταν βαρετή και η κάθε μέρα ήταν αντίγραφο της προηγούμενης. Πλέον, ως δια μαγείας, όλα έχουν αλλάξει και όλα είναι υπέροχα. Το καθημερινό μου πρόγραμμα έχει συναντήσεις με φίλους, νέες γνωριμίες, βόλτες, εκδρομές... Συγκεκριμένα, το περασμένο σαββατοκύριακο πήγα εκδρομή στο χωριό Λιβάδι και ήταν φανταστικό! Θα αναφερθώ σε επόμενο post όπου θα ανεβάσω κι ένα video με φωτογραφίες.

Ίσως το αποκορυφωμα βέβαια να είναι η νέα μου σχέση. Μετά από μια δυο ακόμη γνωριμίες που δεν προχώρησαν, γνώρισα ένα καλό παιδί και είπαμε να κάνουμε μία προσπάθεια. Είναι γλυκός, τρυφερός, ρομαντικός, με χιούμορ και κατανόηση. Το καλό είναι ότι το σπίτι του είναι κοντά στο δικό μου κι έτσι δεν χάνουμε χρόνο στα πήγαινε-έλα. Μακάρι να πάνε όλα καλά. Δεν θέλω να βιάζομαι και να πιέζω καταστάσεις. Από δω και πέρα θα είμαι πιο χαλαρός σε αυτά τα θέματα.

Η φράση της ημέρας
«Δεν υπάρχει αληθινή ηδονή, εκτός από εκείνη που δίνει η δημιουργικότητα. Είτε φτιάχνει κανείς μολύβια, είτε μπότες, είτε ψωμί, είτε παιδιά. Χωρίς δημιουργία δεν υπάρχει αληθινή ευχαρίστηση.»
Λέων Τολστόι

Ισως σε ενδιαφερουν

3 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας