Τρίτη, 24 Αυγούστου 2010

Gay διαφήμιση των McDonalds

8 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

:)

mahler76 είπε...

ναι αλλά έπρεπε να λέει στο τέλος "μα τις πήρα μπαμπά". Πάντως το βρίσκω προσβλητικό σαν διαφήμιση. Δεν ήξερα πως υπήρξε καν θέμα το αν είσαι πούστης με το αν μπορείς να πάς σε ένα Μακ για να λέει στο τέλος come as you are.

Στραβάδι είπε...

Συμφωνώ με τον mahler76.Δε βρίσκω κανένα νόημα σε αυτή τη διαφήμιση.Δηλαδή τι ακριβώς λέει; Ανεχόμαστε τις αδερφές,αρκεί να καταναλώνουν μπέργκερ!!!!! Στην κατανάλωση και δη στην ταχυφαγική κατανάλωση,ο ρατσισμός δεν έχει θέση,όσοι πιστοί προσέλθετε!!! Κακόγουστο και ενοχλητικό,από αυτά που με την πρόφαση του "κοινωνικού μηνύματος" συνεχίζουν να καλλιεργούν ανόητα ομοφοβικά στερεότυπα.

Ethan Raynolds είπε...

Εγώ πάλι δεν το βρίσκω καθόλου προσβλητικό. Το λέει ξεκάθαρα. Έλα όπως είσαι... Δεν έχουμε διακρίσεις...Με το παραμικρό ενοχλείστε και εσείς... :P:P

Στραβάδι είπε...

Μα αυτό είναι το θέμα,το να λέει κάτι τέτοιο προϋποθέτει την αμφιταλλάντευση ενός gay σχετικά με το αν θα γίνει ή όχι αποδεκτός σε ένα περιβάλλον,που εδώ είναι(ήμαρτον!) το φαστφουντάδικο!!!!!! Μα αν είναι δυνατόν,ποιος θα σκεφτόταν κάτι τέτοιο;;;

Ethan Raynolds είπε...

Συνεχίζεται και μου φαίνεται λογικό αφού όπου και να πάει το περιβάλλον δεν είναι φιλικό... Εγώ πιστεύω ότι η διαφήμιση δεν έχει στόχο αυτό. Θέλει να σου περάσει το μήνυμα του ρατσισμού και ότι η πολιτική του καταστήματος είναι ότι είσαι γκέι ή όχι be yourself!

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά, τα McDonald's μια επιχείρηση είναι που κάνει τη διαφήμισή της με σκοπό το κέρδος. Κι αν κρίνω από το γεγονός ότι το συζητάμε τόσο έχει καταφέρει το σκοπό της.
Συμφωνώ πάντως ότι δεν πρέπει να πιανόμαστε από το παραμικρό και να στρεφόμαστε κατά πάντων πια!

Voltsek είπε...

Hfaistiwnas: :-)

mahler76: Αν το δεις έτσι, ναι είναι προσβλητικό.

Στραβάδι & Ethan Raynolds: Αναλόγως πως το βλέπει κανείς. Απ' τη μια μεριά είναι ενοχλητικό. Δηλαδή υπήρχε περίπτωση να μη σε δεχτούν επειδή είσαι gay; Από την άλλη, είναι απλά μία διαφήμιση.

Ανώνυμος: Όπως τα λες, ο σκοπός της διαφήμισης είναι να προκαλέσει και να ξεχωρίσει, κι αυτοί βρήκαν τον τρόπο.