κομπλεξισμός ομοφυλοφιλία

Σεξ επί πληρωμή - Απάντηση σε σχόλια

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 200921:51Voltsek

Επειδή στην προηγούμενη ανάρτηση γράφτηκαν πολλά σχόλια και δεν μπορώ να απαντήσω στο καθένα ξεχωριστά, αποφάσισα να γράψω ένα καινούργιο post ως απάντηση, όπως έχω ξανακάνει, αναφερόμενος σε κάθε πτυχή του θέματος που συζητήθηκε.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1ον, ποτέ δεν είπα ότι όποιος πάει μόνος σου σε bar είναι αξιολύπητος. Είπα ότι είναι λυπηρό, εννοώντας την κατάσταση κι όχι το άτομο. Μου φαίνεται λυπηρό να μην έχει κάποιος, όχι γκόμενο αλλά ούτε φίλους και να πρέπει να βγεί μόνος του. Εμένα θα μου χαλούσε περισσότερο την ψυχολογία. Είναι η προσωπική μου άποψη.

2ον. Έλεος: (ως επιφώνημα) λέγεται όταν κάποιος θέλει να εκφράσει την αγανάκτηση του με κάτι ή ότι δεν αντέχει την κατάσταση της συγκεκριμένης στιγμής. Είναι μία λέξη όπως όλες η άλλες. Προς τι το κόλλημα;

3ον. Δεν πρόκειται για φλερτ ή σχέση εφόσον του πρόσφερε λεφτά για να κάνουν σεξ. Οπότε τα περί κατινιάς ή ζήλιας είναι άκυρα. Επίσης κάποιος είπε ότι ήταν απλά μία ανταλλαγή χρημάτων - νιάτων κι ότι είναι κάτι φυσικό. Με αυτή την λόγικη όλοι θα πρέπει να λειτουργούμε σαν πουτάνες, ξεπουλώντας ότι έχουμε για να κερδίσουμε χρήμα. Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο.

4ο και πιο σημαντικό. Τα περισσότερα σχόλια έλεγαν ότι ο κύριος αυτός απλά έκανε μία πρόταση. Δεν έκανε τίποτα κακό... Πιστεύω ότι δεν είμαι συντηρητικός, το αντίθετο μάλιστα. Αλλά το να είσαι προοδευτικός δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα ισοπεδώνεις όλα. Ειδικά οι gay, που βιώνουν τον ρατσισμό, από αντίδραση στο σύστημα, τείνουν να αποκτούν ριζοσπαστικές αντιλήψεις και να είναι ανεκτικοί σε όλα, μην τυχόν και τους χαρακτηρίσουν οπισθοδρομικούς. Δηλαδή το γεγονός ότι ένας ώριμος άντρας πρόσφερε ένα χρηματικό ποσό σε ένα άγνωστο νεαρό παιδί για να κάνουν σεξ, δεν αποτελεί θέμα προβληματισμού;

Εγώ ανέφερα το γεγονός αυτό ως παράδειγμα για να θίξω το θέμα γενικότερα. Δεν με πείραξε που το παιδί αυτό ήταν ο γκομενός μου. Πρώτα απ' όλα, αυτή η πράξη αποτελεί σεξουαλική παρενόχληση και είναι παράνομο. Άσχετα αν κάποιος στην θέση του δεχόταν να το κάνει. Και άσχετα αν κάποιος διαφωνεί με αυτό. Εφόσον είναι ο νόμος, οφείλει να το σεβαστεί. Και αν στη θέση του μωρού μου ήταν μία κοπέλα, έστω κι ενήλικη, πως θα φαινόταν; Πώς θα ήταν να δώσεις λεφτά σε μία κοπέλα για να κάνει σεξ μαζί σου;

Κατανοώ την ανάγκη του ανθρώπυ αυτού που ήθελε να συνευρεθεί ερωτικά με κάποιον. Πιθανότατα να ένιωθε αποξένωση και μοναξιά. Όμως δεν είναι λύση το να πλησιάζει τον οποιονδήποτε και να του κάνει τέτοιου είδους προτάσεις. Καλό είναι να κρατάμε τα προσχήματα μερικές φορές.

Ισως σε ενδιαφερουν

27 σχόλια

  1. Κι Ε Λ Ε Ο Σ πια, ας σταματήσει ο κάθε μαλθακότατος να κακοχαρακτηρίζει το συντηριτισμό, με σκοπό να καλύψει τον κρετινισμό του βαπτιζοντάς τον προοδευτισμό Ακόμα κι έτσι κρετίνος παραμένει, και το μόνο που προοδεύει είναι η ηλιθιότητά του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. --->OFF TOPIC

    Επειδή όντως τα σχόλια που κάναμε στο προηγούμενο post ήταν πολλά και "βαριά", και αφού σε κάποια σημεία πιάσαμε και το θέμα του πολιτισμού μας, προτείνω να δούμε κάτι ανάλαφρο, για να γελάσουμε λιγάκι (εγώ πάντως δάκρυσα από τα γέλια):

    http://www.youtube.com/watch?v=iNw4Pxa02uw&feature=related

    ENJOY ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. egw pantws pou eimai 40, gematos, monos kai agamhtos 2 xronia zhleyw ton kyrio pou eixe to tharros na thn pesei sto filo sou.
    oxi hthika den einai swsto!
    Alla kai h apomonwsh den antexetai...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pou to asteio more!? Malthakotita einai megali!!!

    40ari gemate, ela na se ... gemiso... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aυτό που γράφεις με την "παρενόχληση" δεν το κατάλαβα. Το να την πέφτει κάποιος σε κάποιον άλλο δεν άποτελεί "παρενόχληση" με τη νομική έννοια (η χρηματική συναλλαγή με σκοπό το σεξ μπορεί να είναι παράνομη πόσο μάλλον όταν γίνεται με ανήλικο, αλλά αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο).

    Νομικά η έννοια της "σεξουαλικής παρενόχλησης" αναφέρεται μόνο σε εργασιακά περιβάλλοντα και συγκεκριμένα σε περιπτώσεις όπου ένας εργαζόμενος δέχεται πιέσεις ή εκβιασμό για ικανοποίηση των σεξουαλικών ορέξεων του εργοδότη ή προϊσταμένου του. Νομικά η έννοια της "παρενόχλησης" αναφέρεται μόνο εκεί και πουθενά αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όσο για το γενικότερο θέμα που θέτεις, καταστάσεις όπως η πορνεία και η πορνογραφία όπου η σεξουαλική πράξη συνδέεται με χρηματική συναλλαγή αποτελούν και αυτές έκφραση της ανθρώπινης σεξουαλικότητας.

    Δεν λέω ότι είναι το καλύτερο που μπορεί να συμβεί σε κάποιον, ούτε ότι πρέπει όλοι να βγούμε στο κλαρί. Θεωρώ όμως ότι αποτελεί ανησυχητική έκφραση πουριτανισμού και καθωσπρεπισμού να κουνάμε επικριτικά το δάχτυλο στους άλλους από την ασφάλεια που μας παρέχει το νεαρό της ηλικίας μας.

    Τέλος σχετικά με τα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης: το να έχει σεξουαλικές σχέσεις ένας ενήλικος με έναν 17χρονο δεν είναι παράνομο στην Ελλάδα αφού το όριο αποπλάνησης είναι τα 17 χρόνια για τις ομοφυλοφιλικές σχέσεις και τα 15 για τις ετεροφυλοφιλικές. Αντίθετα απαγορεύεται από το νόμο ένας 17χρονος να βρίσκεται σε ένα νυχτερινό μαγαζί και να καταναλώνει αλκοόλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. basika ego na sou po na anoikseis prota to leksiko kai na matheis kai tin simasia tis leksis eleos, kai kirios tin simasia kai tis epiptoseis tis seksoualikis parenoxlisis...!!!

    oloi dikigoroi ginate se autin tin xora!!

    Lonely AV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαλλον αγαπητέ μου δεν κατάλαβες τίποτα από αυτα που είπα.Ποιός σου είπε ότι συμφωνώ με την ανταλλαγή που ανέφερα πρίν?Απλώς είναι κάτι που γινόταν ,γίνεται κ θα γίνεται πάντα.Κάποιοι από τους προγόνους μας προκείμενου να ρίξουν ένα μειράκιο του τάζαν ένα κοκοράκι!!Βλέπεις τι αξία είχε ένα κοκοράκι τότε??
    και σου είπα το παράδειγμα με τις μικρές όμορφες κοπέλες που παντρευόνται καποιους ηλικιωμενους πλόυσιους για οικονομικους λόγους.Αυτό το βρίσκεις σωστό?
    Εύχομαι όταν γίνεις κ συ 40 ετών κ ίσως θα είσαι μόνος από συντροφιά να μην χρειαστεί να πέσεις στο επίπεδο του σαραντάρη που ανέφερες.Δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να έχουν τον ίδιο έλεγχο απέναντι στο ένστικτο του σέξ.
    ΄Μακάρι να ήταν η κοινωνία αγγελικά πλασμένη αλλα μην ξεχνούμε δυστυχώς είμαστε άνθρωποι με ελλατώματα , αναφάλειες κ ένστικτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nai apla na pw oti auto to malaksimeno pou exei to blog afto, pleon thelei na mas deiksei kanones ithikis kai symberiforas ,sto mellon omws ta pragmata tha einai kapws etsi kai gia ton idio to grafonta....
    Oses fores kai na pei eleos kaneis den ftanei......

    Ta grafei kai allos:

    Εύχομαι όταν γίνεις κ συ 40 ετών κ ίσως θα είσαι μόνος από συντροφιά να μην χρειαστεί να πέσεις στο επίπεδο του σαραντάρη που ανέφερες.Δεν μπορούν όλοι οι άνθρωποι να έχουν τον ίδιο έλεγχο απέναντι στο ένστικτο του σέξ.


    Kai egw euchomai na grafeis pio poly gia sena kai oxi na kaneis kritikh kai ypodeikseis san katina!
    Ante kai kalh synexeia Voi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ΟΟΟΟΟΧΧΙΙΙΙ, άμα είναι να αρχίσει να΄αυτογραφεί άστα να πάνε!!!! Και μόνο που θα τα διαβάσουμε, θα αφοριστούμε και για την επόμενή ζωή μας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://www.gaydar.co.uk/scripts/albumbottom.asp?pvt=Y&fn=/newphotos/55/83/5529583_185649.flv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. deite to videaki etsi gia na kselambikarete ligo.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nai ama arxisoun to takataka, poso pio poloi m... tha ginoun!!!????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Alla tha mou peis i malakia paei sunefo, etsi kai allios!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.youtube.com/watch?v=x30x6_TrVV8&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρακολουθώ τις τελευταίες μέρες τι γίνεται εδώ μέσα και πραγματικά δεν χρειάζεται κάποιος να ανοίξει το λεξικό για να δει την ερμηνεία της λέξης έλεος. Αρκεί μόνο να δει την συμπεροφορά μερικών εδώ μέσα. Ο voltsek το μόνο που έκανε στο αρχικό post ήταν να αναφέρει ένα γεγονός το οποίο συνέβη και μάλλον για να δείξει ότι υπάρχουν και τέτοια φαινόμενα σε μια πόλη όπως την Θεσσαλονίκη, χωρίς να κρίνει καθόλου τον εν λόγω κύριο. Και μερικοί από εσας το μόνο που κάνατε ήταν να τον πιάσετε από τα μούτρα και να του προσάπτεται λόγια και σχόλια που δεν έχει πει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Ανώνυμος που πόσταρε το πρώτο βίντεο :P

    Νομίζω ότι το δικό σου βιντεάκι νίκησε το δικό μου κατά κράτος... You stole my thunder, που λένε και οι φίλες μας οι Άγγλοι...

    ---

    @Ανώνυμος που πόσταρε το δεύτερο βίντεο :P

    Αμήν.

    ---

    Παιδιά, το τραβήξαμε από τα μαλλιά το θέμα με το "έλεος"... Κάθε γλώσσα, άρα και οι λέξεις που τη συγκροτούν, είναι ένας αθάνατος οργανισμός που εξελίσσεται αδιάκοπα. Αυτό συμβαίνει και με τη σημασία της συγκεκριμένης λέξης κι επομένως δεν υπάρχει λόγος να κράζουμε τον κύριο Voltsek ή οποιονδήποτε άλλο που τη χρησιμοποιεί με τη σύγχρονη σημασία της. ΕΛΕΟΣ! ;-)

    Υ.Γ.: Οι 40άρηδες ίσον με δύο 20άρηδες...!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έλεος!!!
    Είναι αξιολύπητο να παρακαλάει κάποιος κάποιον να του κάτσει έναντι αμοιβής όταν η δουλειά του δεν είναι η παροχή σεξουαλικών υπηρεσιών!!!

    Είναι αξιολύπητος αυτός που το ζητάει γιατί δεν έχει το θάρρος να φλερτάρει και να κάνει μία σχέση!!!

    Straight άντρας ζητάει από straight γυναίκα να την πληρώσει για να του κάτσει και αυτή παρεξηγείται!! Η straight κοινωνία κατακρίνει τον άντρα που ζητάει!

    Gay άντρας ζητάει από gay άντρα να τον πληρώσει για να του κάτσει και αυτός παρεξηγείται! Η straight κοινωνία αποδέχεται την gay κοινωνία που κατακρίνει τον άντρα που ζητάει!

    Αν θέλετε να σας αποδεχθεί η ελληνική κοινωνία προσπαθείστε να γεφυρώσετε το χάσμα και μην το ανοίγεται ακόμα περισσότερο!!

    Η ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη να αποδεχτεί τους gay με σχέση μόνιμη ή εφήμερη (Το πιστεύω αυτό)!! Δεν είναι όμως έτοιμη να αποδεχτεί τις ακρότητες, τις υπερβολές και τους δήθεν προοδευτισμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δηλαδή το γεγονός ότι ένας ώριμος άντρας πρόσφερε ένα χρηματικό ποσό σε ένα άγνωστο νεαρό παιδί για να κάνουν σεξ, δεν αποτελεί θέμα προβληματισμού;


    oxi then apotelei thema provlimatismou

    giati na apotelei thema provlimatismou?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. kai telos
    giati to sinexizetai...
    kalos i kakos (mallon kakos)

    oloi oi gay ilikias 20 me 25

    etsi skeftontai

    oti afoi einai neoi oraioi me filous kai me gomeno

    oti o sarandaris einai sixamenos kai ena atomo gia na to koroidevoume
    kai einai krima na vgainei monos tou (thareis kai to na vgaineis monos then apotelei epilogi)

    genika then exoume mia orimi koultoura se themata sexoualikotitas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν ζούσαμε σ' έναν άλλο τόπο, σ' έναν άλλο χρόνο, σε μία άλλη κοινωνία... όλα θα ήταν διαφορετικά!!! Όμως ζούμε στην Ελλάδα του 2009!!! Η κοινωνία μας έχει θεσπίσει κάποιους νόμους γραμμένους και κάποιους άγραφους!! Σεβαστείτε τους αν θέλετε την αποδοχή!!

    Δηλαδή η μόνη λύση για έναν 40+ gay είναι να πληρώσει κάποιον για να κάνει sex; Αυτό θεωρείται προχωρημένο; Εμένα που ακούγεται οπισθοδρομικό!! Σαν την 40+ straight γυναίκα κάποιων δεκαετιών πριν που δεν τολμούσε να κάνει κάτι, αλλά θα μπορούσε αν πλήρωνε!!

    Σήμερα όμως αρκετές 40άρες δεν κολλάνε στην ηλικία τους και ξαναφτιάχνουν τη ζωή τους χωρίς να χρειαστεί να πληρώσουν! Γιατί όχι και οι 40άρηδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλεος με το "έλεος"! Ένα περιπαικτικό σχολιάκι έκανα,γιατί το πείρατε τόσο τοις μετρητοίς; Απλώς ενοχλεί την αισθητική μου όπως και φράσεις σαν τις ακόλουθες: "Δεν υπάρχειειειει!","Δεν θα μπω στη διαδικασίαα","Απίιιστευτο"! Προφανώς η δική σας γλωσσική αισθητική αυτά τα έχει αφομοιώσει,κανένα πρόβλημα λοιπόν! Από κει και πέρα,ούτε εγώ ισχυρίστηκα πως με ευχαριστεί η εικόνα ενός κυρίου που καταφεύγει στον χρηματισμό για λίγο sex.Απλώς τόνισα ότι πριν αγανακτήσουμε σαν υγιείς κι εύθικτοι πολίτες(sic!),καλό θα ήταν να προβληματιστούμε για την πιθανή μοναξιά και-ίσως-απόγνωση αυτού του ανθρώπου.Ριζικά συντηρητικό θεωρώ το να σπεύδουμε να βάζουμε ταμπέλες(ο παιδεραστής,ο ανώμαλος,ο λυσσάρης,ο πεινασμένος κλπ),πολλώ μάλλον που ενδέχεται μελλοντικά κάποιοι από εμάς να βρεθούμε στη θέση του.Και ειδικά εσείς που είστε gay,θα έπρεπε να είστε ανεκτικότεροι,μια που γνωρίζετε από πρώτο χέρι τι θα πει "ταμπέλα".Τώρα,για τον πρώτο ανώνυμο που με βρίζει,δεν έχω να πω κάτι.Το να ανταλλάζουμε χαρακτηρισμούς και ύβρεις οχυρωμένοι πίσω από την ανωνυμία μας είναι το πλεόν εύκολο,αλλά εγώ δεν είμαι της ευκολίας,λυπάμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δε σε κατονομάζει ο πρώτος Ανώνυμος στραβάδι! Αλλά διάβασες κρετίνος και αμέσως θεώρησες ότι μιλάν για σε! Μόνος σου προδίδεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δε σε κατονομάζει ο πρώτος Ανώνυμος στραβάδι! Αλλά διάβασες κρετίνος και αμέσως θεώρησες ότι μιλάν για σε! Μόνος σου προδίδεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εσύ μόνος σου εκτίθεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello my name is Merle Dean Shamblin and I would like to be your new friend. I sure could use somebody to chat with. I am a 48 year old long haul truck driver who currently lives in Weatherford Oklahoma. Dec 8th 1960 I was born in Fairview Oklahoma. Moved to Caddo and Washita counties where I attended school at Colony Hydro and Weatherford. My parents Malvin and Wanda Shamblin were cotton and peanut farmers. Dad died in 99 from lung cancer. Graduated from SWOSU with a business degree. My two sisters are LaDonna Hubert and Malva Burrahm. Dennis is my brother. I have been a truck driver for 15 years and have driven 2 million paid miles. I have received many safe driving awards over the years. I am single and have never been married. I have a wide range of interests and am pretty much an open book. Currently I drive a 2006 Freightliner for a major carrier. I dont go to Canada very often. I dont have a dedicated route so I run the entire lower 48. I enjoy reading cinema music sports travel etc. I am gay and seeking travel buddies. merleshamblin@live.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας