προσωπικά

Πασχαλινές διακοπές

Πέμπτη 16 Απριλίου 200921:41Voltsek

Από την περασμένη Παρασκευή είμαι στην Κοζάνη. Τα πράγματα εδώ είναι πολύ ήσυχα, βαρετά για την ακρίβεια. Μία εβδομάδα που είμαι εδώ, βγήκα δύο φορές μόνο εξώ. Αλλά δεν με χαλάει, έτσι κι αλλιώς η ζωή εδω είναι αδιάφορη. η κύρια ασχολία μου είναι να παρακολουθώ τον 5ο κύκλο του Lost. Κι επιπλέον αυτές τις μέρες βοηθάω στην οικογενειακή επιχείρηση, που λόγω των ημερών, έχει αυξημένη κίνηση. Ευτυχώς δηλαδή για να μαζέψω λίγα λεφτά. Το καλό που είμαι εδώ είναι ότι δεν χρειάζεται να πληρώνω για τα καθημερινά έξοδα.

Το Πάσχα αναμένεται να περάσει ήσυχα όπως είναι τα πράγματα μέχρι τώρα. Πάνε οι εποχές που μαζευόμασταν 20 άτομα και σουβλίζαμε το αρνί. Εγώ αυτό που περιμένω με ανυπομονησία είναι το τελευταίο ΣΚ του μήνα που θα πάω στην Αθήνα. Πάνε χρόνια από την τελευταία φορά που την επισκέφτηκα. Κατά τ'άλλα, τίποτα ιδιαίτερο.

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας