ζωή προσωπικά

2016: νέα χρονιά, νέοι στόχοι, νέες ελπίδες

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 201617:14Voltsek

Ο πρώτος μήνας του 2016 φτάνει ήδη στο τέλος του όμως δεν είναι αργά για να ευχηθώ καλή χρονιά. Ήμουν απών πολύ καιρό από το blog χωρίς όμως να είναι κάτι που το επεδίωξα, απλά έτυχε. Στόχος μου είναι να αρχίσω πάλι να γράφω πιο τακτικά. Γι αυτό και η ανανέωση στην εμφάνιση της σελίδας, ως μία νέα αρχή.

Όλο αυτό το διάστημα που πέρασε, δεν έγινε τίποτα το συγκλονιστικό, παρότι είχαμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Για μένα αυτή η εορταστική περίοδος έχει πάψει να με ενδιαφέρει. Αντίθετα με τους περισσότερους, εγώ προτιμώ όλο τον υπόλοιπο χρόνο, καθώς δεν περνάω καθόλου καλά, εγκλωβισμένος σε ανούσιες, τυπικές οικογενειάκες στιγμές, μακριά από τους ανθρώπους που πραγματικά θα ήθελα να είχω μαζί μου.

Το μόνο ιδιαίτερο γεγονός για μένα είναι ότι μπήκα πια στα 30 και αυτό έχει συμβολική σημασία. Διαπιστώνω πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός. Μεγαλώνω... Αυτό όμως που με βαραίνει ψυχολογικά είναι ότι βρίσκομαι μακριά από τους στόχους που ήλπιζα να έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Η ζωή μου είναι σχεδόν ίδια όπως πριν από πέντε, ίσως και παραπάνω χρόνια. Είναι ωραίο να το παίζεις αιώνιος έφηβος, όμως κάποια στιγμή διαπιστώνεις ότι αυτό δεν σε πηγαίνει πουθενά. Το φταίξιμο είναι δικό μου όμως και αυτό σημαίνει ότι είναι στο χέρι μου να αλλάξω τα πράγματα. Η επαγγελματική αποκατάσταση και ένας σταθερός σύντροφος είναι οι δύο κυρίαρχοι στόχοι μου. Για το πρώτο ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα. Για το δεύτερο, κάνω υπομονή. Άλλωστε δεν είναι μόνο στο δικό μου χέρι.

Η ζωή είναι μικρή και αυτό δεν είναι απλά μία κλισέ ατάκα αλλά η πραγματικότητα. Σκέφτομαι ότι υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα να κάνεις, να δεις, να μάθεις, να εξερευνήσεις εκεί έξω και τόσος λίγος χρόνος. Νιώθω ότι ήδη έχασα πολύτιμο χρόνο από τη ζωή μου και τώρα θέλω να έχω όσες περισσότερες εμπειρίες γίνεται. Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξος επειδή μόνο έτσι έχω τη δύναμη να δοκιμάσω νέα πράγματα. Δεν γίνεται να περάσει κι αυτή η χρονιά όπως και οι προηγούμενες, με μένα απλό παρατηρητή της ζωής. Φέτος θέλω να προσπαθήσω ενεργά να αλλάξω τα πράγματα και του χρόνου, στον απολογισμό, να είμαι περήφανος για τον εαυτό μου και όλα όσα θα έχω καταφέρει.

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας