γκόμενος γνωριμία

Μία νέα γνωριμία

Παρασκευή 21 Ιουνίου 201316:54Voltsek

Χτες βγήκα ραντεβού με ένα παιδί μετά από αρκετό καιρό. Τώρα που τελείωσα με το gay pride και κάποια άλλα πράγματα, έχω τον χρόνο να ασχοληθώ με την ερωτική μου ζωή. Από το λίγο που μιλήσαμε, μου φάνηκε συμπαθητικό παιδί και αρκετά όμορφος. Βγήκαμε για καφέ να μιλήσουμε και να γνωριστούμε με την πιθανότητα να γίνει κάτι παραπάνω αν το θέλουμε και οι δύο.

Είχα αγωνία αλλά ήμουν και ενθουσιασμένος. Όταν τον είδα από κοντά, ο ενθουσιασμός έπεσε λίγο. Δεν ήταν άσχημος ούτε είχε κάτι κακό, ήταν απλά αυτό το αίσθημα που έχεις όταν γνωρίζεις κάποιον, κάτι μέσα σου σε κάνει είτε να γουστάρεις είτε να ξενερώσεις. Καθίσαμε αρκετή ώρα και μιλούσαμε. Σαν παρέα ήταν πολύ καλός. Σκεφτόμουν όμως τι θα γινόταν στη συνέχεια; Να το προχωρούσα ή όχι; Πραγματικά δεν ήξερα τι ήθελα. Και τι ήθελε αυτός βέβαια.

Κάποια στιγμή πρότεινε να πληρώσουμε για να φύγουμε. Όταν τον ρώτησα τι θα ήθελε να κάνουμε πρότεινε να πάμε μία βόλτα με το αυτοκίνητο. Δεδομένου ότι ήμασταν κοντά στο σπίτι μου και το ήξερε αλλά είπε να πάμε κάπου πιο μακριά, θεώρησα πως δεν θα ήθελε να κάνουμε κάτι, τουλάχιστον ολοκληρωμένο. Πήγαμε στα κάστρα, μία γραφική περιοχή της Θεσσαλονίκης με θέα όλη την πόλη. Το όλο σκηνικό πρόσδιδε ρομαντισμό στην υπόθεση. Εκεί μιλήσαμε για λίγο και ανταλλάξαμε τα πρώτα φιλιά και χάδια. Έπειτα μου είπε ότι θα ήθελε να πάμε σπίτι μου αλλά περίμενε από μένα να το προτείνω! Με τα πολλά, τελικά καταλήξαμε σπίτι μου.

Κάναμε κάποια πράγματα, τίποτα ολοκληρωμένο αλλά με πολλά προκαταρκτικά. Ήταν ωραία, τρυφερά... Είχαμε κάνει και ωραία ατμόσφαιρα. Μου έδειξε ξεκάθαρα ότι γουστάρει και ότι θα ήθελε γενικά να υπάρξει συνέχεια μεταξύ μας. Δυστυχώς τα αισθήματα δεν είναι αμοιβαία. Εκείνη τη στιγμή μπορεί να περνούσαμε καλά αλλά δεν βλέπω με τίποτα μέλλον. Ούτως ή άλλως, σπουδάζει εκτός και υπάρχει μόνο μία μικρή πιθανότητα να επιστρέψει. Οπότε ακόμα και να ήθελα, δεν θα μας το επέτρεπαν οι συνθήκες.

Θα του άρεσε να μείνει το βράδυ σε μένα, όπως μου είπε. Και ίσως να τον άφηνα αν δεν έπρεπε σήμερα να φύγω για Κοζάνη. Δεν μετάνιωσα για ότι έγινε. Αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα πρέπει να τον απογοητεύσω μιας κι εγώ δεν έχω το ίδιο ενδιαφέρον. Μου άρεσε όμως καθώς είχα καιρό να κάνω κάτι... Μιλάω βέβαια και με κάποια άλλα άτομα, όταν επιστρέψω θα δω τι θα γίνει...

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας