ζωή κομπλεξισμός

Είμαι gay και μ' αρέσει

Πέμπτη 14 Αυγούστου 200801:17Voltsek

Όταν ξεκίνησα αυτό το blog, δεν περίμενα ότι θα εξελισσόταν σε τόσο σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Κι αυτό επειδή μέσω αυτού, μιλάω με πολλά και διαφορετικά άτομα. Και βεβαίως γνώρισα το μωρό μου! Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Αρκετά άτομα που ανακαλύπτουν τυχαία το blog, με κάνουν add στο msn το οποίο έχω δίπλα γραμμένο (tristanos22@hotmail.com για όποιον ενδιαφέρεται). To 70% είναι ηλικίας είναι 15-18. Δεν ήξερα ότι έχω τόση πέραση στους εφήβους.

Anyway, πολλοί από αυτούς δεν έχουν ξεκαθαρίσει μέσα τους τι ακριβώς θέλουν και τι τους αρέσει. Βιώνουν τη φάση της συνειδητοποίησης του σεξουαλικού τους προσανατολισμού και τι αυτό συνεπάγεται. Μερίκοι δεν έχουν εμπειρίες και μερικοί έχουν αλλά αισθάνονται περίεργα. Μου γράφουν ότι ταυτίζονται με κάποια από τα πράγματα που γράφω. Αυτό που καταλαβαίνω μέσα από τις συζητήσεις μας, είναι ότι μερικοί δεν παραδέχονται μέσα τους την ομοφυλοφιλία καθώς τους έχει σχηματιστεί η εντύπωση ότι είναι κάτι κακό που μόνο πόνο και δυστυχία θα φέρει στη ζωή τους. Νιώθουν έλξη για το αντίθετο φύλο και προσπαθούν να το καταπολεμήσουν. Μερικά παιδιά είναι πολύ μπερδεμένα και αγχωμένα.

Σκέφτομαι ότι κι εγώ έτσι ήμουν και αυτό με κάνει να στεναχωριέμαι. Γιατί πρέπει όλοι οι νεαροί ομοφυλόφιλοι να περνάνε από το στάδιο του άγχους, της αγωνίας και της θλίψης; Και μάλιστα χωρίς να υπάρχει λόγος. Μερικοί φοβούνται τι θα πει η κοινωνία. Γαμήστε την, την κοινωνία. Η κοινωνία πάντα κάτι στραβό θα βρίσκει για να κατηγορήσει και να χλευάσει. Εμείς είμαστε η κοινωνία και πρέπει σιγά σιγά να την αλλάξουμε. Είμαστε αυτοί που είμαστε και σε όποιον αρέσουμε. Όχι ότι εγώ είμαι πλήρως συνειδητοποιημένος, αλλά έχω ωριμάσει κάπως και βλέπω να πράγματα πιο καθαρά και πολύ πιο απλά και χαίρομαι να τους συμβουλεύω και να τους λέω να μην φοβούνται και να μην στεναχωριούνται.

Είτε το πιστεύετε είτε όχι η ομοφυλοφιλία δεν είναι ανωμαλία, δεν είναι αρρώστια, δεν είναι κατάρα. Αποδεχτείτε τον εαυτό σας για να σας αποδεχτούν και οι γύρω σας. Μην αφήνετε κανέναν να σας αντιμετωπίζει ρατσιστικά. Καθένας μας είναι διαφορετικός, με ιδιαιτερά προσόντα και ικανότητες. Και αν κάποιος σας απορρίπτει λόγω της ομοφυλοφιλίας, τότε δεν αξίζει την προσοχή σας. Επειδή ένας τέτοιος άνθρωπος είναι στενόμυαλός καη η συναναστροφή σας μαζί του, μόνο κακό μπορεί να σας κάνει.

Ας είμαστε υπερήφανοι για τον εαυτό μας και μην αφήνουμε τους άλλους να μας μειώνουν και να μας δημιουργούν κόμπλεξ. Αν δεν δέχονται το διαφορετικό, τότε αυτοί έχουν το πρόβλημα. Άλλωστε it's ok to be gay!!!

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Ωραία τα λες μπράβο! Όλοι περνάμε από ένα τέτοιο στάδιο, σιγά σιγά μεγαλώνοντας ωριμάζουμε και καταλαβαίνουμε πολύ περισσότερα..
    και ξεκαθαρίσουμε ότι μας κάνει να αισθανόμαστε άβολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας