γνωριμία προσωπικά

Το παιδί κάτω από το σπίτι μου

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 201800:26Voltsek

Κάτω από το σπίτι μου έχει ανοίξει εδώ και καιρό ένα μαγαζί γνωστής αλυσίδας, με καφέδες, σάντουιτς και είδη περιπτέρου. Υπάρχουν δεκάδες τέτοια μαγαζιά σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Εκεί δουλεύει ένα παιδί που μου αρέσει. Τον έβλεπα συχνά όταν περνούσα απ έξω και κάποιες φορές με εξυπηρέτησε εκείνος, όταν πήγα για να αγοράσω κάτι. Μάλιστα, μια φορά του έπιασα κουβέντα για ένα άσχετο θέμα επειδη ήθελα να τον κάνω να με θυμάται και να μην είμαι απλά ένας ακόμη πελάτης. Ήταν φιλικός και ανταποκρίθηκε στη συζήτηση, δεν φάνηκε να το κάνει με το ζόρι.

Η έκπληξη ήρθε πρόσφατα, όταν άνοιξα το grindr για να ρίξω μια ματιά. Πλέον μπαίνω για λίγο και το κλείνω καθώς δεν περιμένω να βρω κάτι ενδιαφέρον. Τον είδα στα πρώτα προφίλ, σε μικρή απόσταση. Ξαφνιάστηκα ευχάριστα. Παρόλο που μου άρεσε αυτός, δεν υπήρχε κάποια ένδειξη ότι είναι gay, γι αυτό δεν περίμενα ότι θα γίνει κάτι. Τώρα όμως είχε αλλάξει η κατάσταση.

Το ερώτημα είναι πως να το διαχειριστώ από δω και πέρα. Το γεγονός ότι ξέρω ότι είναι ομοφυλόφιλος ή έστω bi, είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Λογικά με είδε και αυτός στο grindr και φαντάζομαι ότι με κατάλαβε. Οπότε τώρα που ξέρω, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να δράσω; Να τον προσεγγίσω διακριτικά; Να του την πέσω στα ίσια ή μήπως να του στείλω μήνυμα στην εφαρμογή;

Το τελευταίο δεν μου αρέσει αν και είναι το πιο εύκολο. Πάντα πίστευα ότι αυτός ο τρόπος είναι απρόσωπος και ψυχρός. Τώρα που μπορώ να του μιλήσω πρόσωπο με πρόσωπό, να κρυφτώ πίσω από μια οθόνη;  Κάποιοι φίλοι μου είπαν να τον καλέσω στο σπίτι μου για καφέ, μιας και είναι πάνω από το μαγαζί αλλά αυτό πάλι μου φαίνεται πολύ επιθετικός τρόπος. Άλλωστε δεν ξέρω αν εγώ του αρέσω. Επίσης, δεν θέλω να τον κάνω να νιώσει άβολα, μιας και είναι ο χώρος εργασίας του και δεν θέλω να τον εκθέσω. Αυτό που σκέφτομαι είναι να πάω μια δυο φορές, να είμαι φιλικός και να του μιλήσω όσο περισσότερο μπορώ, να δω και αυτός πως θα είναι απέναντί μου και εν τέλει να του πω να πάμε για έναν καφέ ή κάτι τέτοιο. 

Αν προχωρήσει το πράγμα ή έστω αν βγούμε για να γνωριστούμε καλύτερα, θα χαρώ πάρα πολύ. Θα είναι μία γνωριμία με κάποιον που απλά έτυχε να συναντηθούν οι δρόμοι μας και όχι με κάποιον άγνωστο μέσω κάποιας εφαρμογής.

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας