ζωή μοναξιά

Θα είναι καλύτερη χρονιά το 2020;

Τρίτη 28 Ιανουαρίου 202022:39Voltsek

Πρώτη ανάρτηση για τη νέα χρονιά, η οποία ξεκίνησε καλύτερα από τις προηγούμενες. Συνήθως άλλαζα το χρόνο με την οικογένεια μου, δηλαδή πολύ βαρετά. Ευτυχώς φέτος, τελευταία στιγμή, κανονίσαμε να βρεθούμε κάποιοι φίλοι, στη Θεσσαλονίκη και να γιορτάσουμε μαζί.

Είναι αυτή η εποχή που κάνουμε απολογισμό και βάζουμε νέους στόχους. Αυτό που παρατηρώ κάθε φορά είναι η μικρή πρόοδος που έχω κάνει προς τους στόχους μου. Ενώ ξέρω τι θέλω και τι πρέπει να κάνω, μένω στην θεωρία και δεν προχωρώ στην πράξη. Είναι άσχημο συναίσθημα να μένεις στάσιμος και να νιώθεις ότι χάνεις χρόνο από τη ζωή σου. Μόνο προς το τέλος της χρονιάς αποφάσισα να είμαι πιο ενεργός και ελπίζω φέτος επιτέλους να κάνω περισσότερα και να πραγματοποιήσω κάποιους από τους στόχους μου, που αφορούν κυρίως τα επαγγελματικά και γενικότερα την πορεία της ζωής μου. Γενικά, οι ιδιαίτερες στιγμές της χρονιάς που πέρασε, είναι μετρημένες στα δάχτυλα.

Από άποψη ερωτικών, το 2019 ήταν απλά τραγικό. Οι γνωριμίες και οι εμπειρίες ήταν ελάχιστες. Έλειπε και η διάθεση να προσπαθώ. Τόσο καιρό μόνος, έχει γίνει συνήθεια. Ενώ θέλω πολύ να είμαι με κάποιον και μου λείπει η συντροφικότητα, σπάνια μπαίνω στον κόπο να ξεκινήσω κάτι καινούργιο. Δεν είμαι αισιόδοξος γενικά. Δεν μπορεί να συνεχιστεί όμως άλλο αυτή η κατάσταση. Φέτος, παράλληλα με όλα τα άλλα, θα επιδιώξω να είμαι πιο ενεργός και σε αυτό τον τομέα.

Στο video που ακολουθεί, μία σύντομη ανασκόπηση του 2019, μέσα από 100 φωτογραφίες, σε χρονολογική σειρά.

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας