γνωριμία ιστορία

Δεν ήξερε τι ήθελε

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 201900:32Voltsek

Μέχρι τώρα έλεγα ότι είναι δύσκολο να βρεις κάποιον για να είστε μαζί. Πλέον το θεωρώ σχεδόν ακατόρθωτο, αφού ακόμα και όταν υπάρχει αμοιβαίο ενδιαφέρον, το πράγμα δεν προχωράει.

Πριν αρκετό καιρό, μου είχε στείλει κάποιος μήνυμα στο grindr. Εγώ όμως τον είχα δει έξω και δεν μου άρεσε, κυρίως λόγω των πολλών περιττών κιλών. Ανταλλάξαμε βέβαια μερικά μηνύματα αλλά μέχρι εκεί. Πρόσφατα τον πέτυχα ξανά έξω, δύο φορές μάλιστα. Με είδε και αυτός και κατάλαβα ότι με αναγνώρισε. Αυτή τη φορά όμως, αυτό που είδα μου άρεσε. Είχε χάσει κιλά, ήταν αρκετά ανανεωμένος. Σκέφτηκα ότι θα ήθελα να τον γνωρίσω καλύτερα αλλά εφόσον στην αρχή τον είχα απορρίψει, μου φάνηκε υποκρισία να του έστελνα τώρα μήνυμα. Όμως δεν χρειάστηκε.

Μετά από λίγες μέρες, μου έστειλε αυτός. Είχα δεύτερη ευκαιρία. Αυτή τη φορά μιλήσαμε και του έδειξα ότι υπάρχει ενδιαφέρον από την πλευρά μου. Όμως κάποια στιγμή εξαφανίστηκε. Το τελευταίο μου μήνυμα δεν έχει διαβαστεί και φυσικά δεν είχε απαντηθεί. Απόρησα. Μάλλον επίτηδες είχε γίνει, αλλά γιατί;

Τρεις μέρες μετά, βγαίνω με έναν φίλο μου για ποτό και με έκπληξη διαπιστώνω ότι ο τύπος δουλεύει εκεί, στην κουζίνα. Επί μία ώρα, είχε ξεστραβωθεί να με κοιτάζει. Κάποια στιγμή μου στέλνει μήνυμα στο grindr και με ρώτησε πώς περνούσαμε. Του απάντησα και του είπα ότι θα μπορούσε να έρθει να μου μιλήσει από κοντά. Βέβαια φαινόταν αρκετά ντροπαλός.

Αφού είχε περάσει αρκετή ώρα και το μαγαζί είχε σχεδόν αδειάσει, πήρα την απόφαση, μετά από πολύ σκέψη και ανάλυση με τον φίλο μου, να πάω να του μιλήσω. Και το έκανα. Το θεωρούσα χαζό να έχουμε μιλήσει μέσω την εφαρμογής και ενώ βρισκόμασταν στον ίδιο χώρο, να μην πούμε δυο κουβέντες. Δεν είπαμε πολλά επειδή ήταν εν ώρα εργασίας. Μου έβγαλε πάντως κάτι το συμπαθητικό.

Έρχεται η ώρα να φύγουμε. Σκέφτομαι να πάω να τον χαιρετίσω και να του προτείνω αν θέλει να πάμε για έναν καφέ. Κι ενώ πλησιάζω στο bar, εκείνος με βλέπει αλλά δεν πλησιάζει. Οπότε του έκανα απλά νόημα ότι φεύγουμε. Εκεί ξενέρωσα. Ήταν κάπως ψυχρό ότι δεν κουνήθηκε δυο μέτρα για να μπορέσω να του μιλήσω. ΟΚ, σκέφτηκα, μπορεί να υπήρχε κάποιος λόγος. Μετά από όλα αυτά όμως, δεν έστειλε ποτέ ξανά μήνυμα και φυσικά ούτε κι εγώ.

Ανακεφαλαίωση: Επικοινώνησε μαζί μου δύο φορές στο grindr. Με είχε δει έξω, οπότε είχε ολοκληρωμένη εικόνα για μένα. Ακόμα και στο μαγαζί, μαζί με το μήνυμα, έστειλε και κομπλιμέντα. Μιλήσαμε πρόσωπο με πρόσωπο και στο τέλος τίποτα... Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας άνθρωπος που δείχνει ξεκάθαρα ότι σε γουστάρει, όταν εσύ ανταποκρίνεσαι, εξαφανίζεται. Μόνο σε ένα θαύμα ελπίζω πλέον για να γνωρίσω κάποιον!

Ισως σε ενδιαφερουν

1 σχόλια

  1. Πόσες φορές τα έχω ζήσει αυτά και όντως απάντηση δεν υπαρχει. Αν είναι ντροπαλός όπως λες ίσως πρέπει να κάνεις εσύ κάποια κίνηση. Συνήθως γίνονται πολλές παρεξηγήσεις όταν δεν υπάρχει επικοινωνία. Ένα πράγμα όμως είναι σίγουρο πρέπει να χουμε θάρρος για αυτά τα πράγματα γιατί αλλιώς όταν θέλουμε κάτι πολύ το σαμποτάρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας